دسته
نظر سنجی
لینکدونی
شرایط لینک
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 164957
تعداد نوشته ها : 177
تعداد نظرات : 81
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان


نشانه های کلی و جزئی شیطان و رفتار شناسی

 

1- در زمینه اضطراب 

ترسهای غیر منطقی و بی مورد از القائات و اغوای شیطان است. پیروان شیطان همیشه ترس روزی اند. ترس از غیر خدا، پیروی از شیطان است. کسی که از رزق و روزی خود نگران است، در دام شیطان اسیر شده است. 
2- در زمینه افسردگی

افراد ناامید از فضل خدا، طعمه شیطان هستند. افراط و تفریط در هر کاری دام شیطان است. ناسپاسی به نعمات الهی دام شیطان است. تنبلی ابزار شیطان است. عیب جویی عملی شیطانی است. غمگینی، غصه و ترس های واهی، نشانه نجوای شیطان است. کناره گیری از جمع مسلمانان، طعمه شیطان شدن است. حقارت، انسان را دچار تکبّر نموده و او را مغلوب شیطان می کند. انکار استعدادهای الهی در انسان، عمل شیطان است. انزوا و تکروی زمینه سلطه شیطان است. 
3- در زمینه وسواس

شک و تردید دام شیطان است. افراط و تفریط درهر کاری، دام شیطان است. عیب جویی عملی شیطانی است. دنبال وهم رفتن و با حدس و گمان زندگی کردن، عملی شیطانی است. منطقی که منافع فردی را به منافع عمومی ترجیح می دهد، وسوسه شیطان است.

و ... .

با ارائه این متن به کاربران عزیز قصد معرفی کتاب سودمند سایه های خورشید مرجع کامل شیطان شناسی تألیف رحیم شیخ زاده را داریم. این کتاب به بررسی علمی و دینی پدیده شیطان و نقش او در زندگی انسان می پردازد. این کتاب تلاشی است برای کنار زدن نقاب ظاهر الصلاح و زیبانمای ابلیس زشت صفت که با بهره گیری از منابع غنی دینی و علمی به رشته تحریر درآمده است. این کتاب شامل بخشهای زیر می باشد:


دسته ها : مطالب جالب
چهارشنبه سیزدهم 9 1387
X