دسته
نظر سنجی
لینکدونی
شرایط لینک
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 162951
تعداد نوشته ها : 177
تعداد نظرات : 81
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
قطبی: تا آخرین لحظه می‌جنگیم 


افشین قطبی گفت: شب بازی با کره جنوبی را مثل روز روشن می‌کنیم. 


سرمربی تیم ملی فوتبال پس از تمرین عصر جمعه در جمع خبرنگاران در رابطه با خط خوردن آشوبی از فهرست تیم ملی گفت: فرزاد آشوبی را از تیم ملی کنار نگذاشته‌ام، در صحبتی که با هم داشتیم توافق کردیم که او برای بازی با کره تیم ملی را همراهی نکند، به هیچ عنوان درب تیم ملی به روی او بسته نشده است. 


وی همچنین در خصوص جواد کاظمیان گفت: با کاظمیان هم صحبت کرد‌ه‌ام و او به من گفت که به زمان بیشتری نیاز دارد، به خاطر همین به او اجازه دادم که اردوی تیم ملی را ترک کند. مشکلی در زمینه بازیکن نداریم، تمرین‌های گروهی خوبی را انجام داده ایم و هر کجا که نیاز باشد از بازیکنان استفاده می‌کنیم. 

قطبی با بیان اینکه تیم ملی صددرصد آماده است، گفت: از عملکرد بازیکنان در دو بازی گذشته کاملا راضی‌ام.امروز هم خیلی با نشاط تمرین کردیم، در تمرین تاکید زیادی روی ضربات آخر داشتیم چرا که مهاجمان ما در محوطه جریمه حریف باید هوشیارتر باشند. 

سرمربی تیم ملی از تماشای دیدار تیم‌های کره جنوبی و عربستان خبر داد و گفت: هر دو تیم فرصت‌های زیادی داشتند چرا که هجومی بازی می‌کردند. من از کره شناخت دارم اما شناخت یک موضوع است و کار در زمین موضوع دیگر. من نکات فنی را به بازیکنان می‌گویم اما این که چطور آنها را اجرا ‌کنند بستگی به آنها دارد. 

قطبی در پاسخ به این سوال که چرا بازی‌های آخر مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به صورت همزمان برگزار نمی‌شود، گفت: فیفا و AFC باید بیشتر به این موضوع فکر می‌کردند، چون این بازی برای هر چهار تیم حساس است اما به خاطر فصلی که در آن قرار داریم و اختلاف ساعت کشورها این اتفاق افتاده است. 


قطبی با بیان اینکه کره جنوبی به کشور "صبح آرام" مشهور است گفت: ما در شب بازی با کره جنوبی، زمین بازی را مثل روز روشن می‌کنیم. تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا هر دو تیم کره شمالی و عربستان در رقابت با ایران دچار مشکل شوند. 


سرمربی تیم ملی در پایان در رابطه با قراردادش با فدراسیون فوتبال گفت: پس از بازی با کره جنوبی قراردادم تمام می‌شود. اگر به جام جهانی برویم در آفریقای جنوبی در خدمت تیم ایران هستم اما اگر بعد از بازی با کره صعودمان قطعی نشود برای ادامه همکاری باید با فدراسیون مذاکره کنم.


دسته ها : مطالب جالب - ورزشی
شنبه بیست و سوم 3 1388
X