دسته
نظر سنجی
لینکدونی
شرایط لینک
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 165275
تعداد نوشته ها : 177
تعداد نظرات : 81
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
کارشناسان امنیتی سوفوس به کاربران اینترنت هشدار دادند مراقب حمله نرم افزار مخرب جدیدی باشند که از سوی خلافکاران اینترنتی بکار گرفته شده است.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران، تروژان JSRedir-R که به Gumblar معروف است می تواند از سوی خلافکاران اینترنتی برای دسترسی به اطلاعات با ارزش کاربران یا سرقت اطلاعات شخصی آنها مورد استفاده قرار بگیرد.

طبق هشدار کارشناسان سوفوس، این نرم افزار مخرب با شش برابر سرعت نزدیک ترین رقیبان خود در حال انتشار است؛ تنها در هفته گذشته نیمی از نرم افزارهای مخرب در وب سایتها به عنوان این نرم افزار مخرب شناسایی شدند.

بر اساس این گزارش، تروژان JSRedir-R خود را در داخل وب سایتهای معتبری که امنیت پایینی دارند پنهان می کند و بدون اینکه کاربر بداند برنامه‌های مخرب را از سایت‌های دیگر در رایانه وی دانلود می کند. این امر به هکرها زمینه نفوذ به رایانه کاربر را فراهم کرده و به آنها فرصت می دهد به سرقت اطلاعات شخصی و مالی کاربر بپردازند.

کارشناسان امنیتی کاربران اینترنت را به اطمینان از بروز بودن نرم افزار ضد ویروس خود فراخواندند تا در برابر تهدیدات ویروسها محافظت شوند. 

منبع فان پاتوق


دسته ها : مطالب جالب
شنبه بیست و سوم 3 1388
X